Співробітники поліції Закарпаття нагадують, що крім звичної лінії «102», звернення від громадян приймаються на додаткові номери телефону та у деяких месенджерах: у текстовому, аудіо та відеоформаті
Для забезпечення доступності звернень до поліції та полегшення комунікації з особами із особливими потребами, на території Закарпатської області створено можливості різних форм комунікації.
Окрім звичної лінії «102», у випадках відсутності зв’язку за вказаним номером, діють ще два мобільних номери: 0671038494 та 0682407105. За ними працюють також мобільні додатки у месенджерах WhatsApp, Telegram та Viber.
Крім цього правоохоронці звертають увагу на те, що ці програми для обміну повідомлень також дозволяють поліції отримувати звернення у текстовому, аудіо та відеоформаті. Це дозволяє спростити процес комунікації з громадянами, які мають порушення зору, слуху та розлади мовлення.
Поліція також наголошує, що в Україні для мобільних телефонів працює додаток «My Pol». Він дозволяє не лише миттєво повідомити про злочин, але й дає можливість швидко знайти, де знаходиться найближче відділення поліції, провести моніторинг роботи правоохоронців та ознайомитися з їх актуальними новинами.
Поліція Закарпаття також звертає увагу, що Facebook, Twitter, YouTube та Instagram використовується для інформування населення про роботу правоохоронців, проте не обслуговується, як платформа для виклику поліції.
Відділ комунікації поліції Закарпатської області