Портал в режимі тестування та наповнення
Закарпатська поліція удосконалює стан реагування на заяви та повідомлення громадян
Опубліковано 08 квітня 2019 року о 17:39

В Головному управлінні Національної поліції в Закарпатській області відбулася координаційна нарада, на якій розглядалося питання вдосконалення реагування правоохоронців на заяви та повідомлення громадян. 

Сьогодні, 8 квітня, в Головному управлінні Національної поліції в Закарпатській області відбулася координаційна нарада під головуванням начальника Управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування ГУНП області Йосипа Машкаринця та заступника начальника Управління превентивної діяльності ГУНП області Олександра Приходька. 

Участь в нараді взяли працівники Ситуаційного відділу ГУНП області, працівники чергової служби, територіальних відділів моніторингу, співробітники секторів реагування патрульної поліції, представники міжрегіональних територіальних відділів, зокрема управління захисту економіки, поліції охорони, кіберполіції та інших підрозділів. 

На нараді розглядалося питання впровадження в головному управлінні Національної поліції в Закарпатській області, територіальних підрозділах (управліннях, відділах, відділеннях) єдиного обліку заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події з використанням інформаційно-телекомунікаційної системи «Інформаційний портал Національної поліції України»

Відтепер поліція України переходить на електронну реєстрацію звернень і повідомлень громадян, у відповідності до Порядку ведення єдиного обліку в органах (підрозділах) поліції заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події, затвердженого наказом МВС від 08 лютого 2019 року №100, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 березня 2019 року за № 223/33194. Тож на нараді вивчали алгоритм дій чергових частин у зв'язку з останніми новаціями в роботі. 

Як наголосив начальник УОАЗОР ГУНП області Йосип Машкаринець, від оперативності та професійності реагування відповідних служб поліції на звернення громадян великою мірою залежить рівень довіри людей до правоохоронної системи в Україні. Тож якість роботи із забезпечення оперативного реагування на звернення та повідомлення громадян є одним із ключових критеріїв, за яким керівництво Національної поліції дає оцінку роботі територіальних підрозділів в регіонах.   

Відділ комунікації поліції Закарпатської області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux